LETA, LETA, LETA...




Puh säger jag bara... har sprungit runt i Örebro hela eftermiddagen med Ellen. Hittade bara ett linne, dock var det inte precis det jag sökte. Ville hitta något festligt eftersom det är krogen som gäller imorgon. Som tur är har jag chansen att åka in till Marieberg imorgon efter skolan. Behöver skor och något att ha på överkroppen. Måste hitta!

Dagens roligaste händelse skedde på tåget mellan Hallsberg - Örebro. Det var en kille som skulle på toaletten men varje gång han stängde dörren så öppnades den igen... Han förstod inte hur han skulle stänga & låsa den. Dörren hann öppnas och stängas minst 7-8 gånger innan han fattade hur han skulle göra! Jag och Ellen blev antingen fnissiga, likaså "toakillen" haha.

Imorgon blir det krogen, som sagt. Förfest hos Anton, länge sen man träffade kumlavännerna. Ser fram emot morgondagen!

Nu ska jag snart hoppa i säng bredvid Viktor. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0