A KIND OF MAGIC





Vilket lördag! Vaknade 07:45 med Ellen sittandes på sängen. Iväg till skolan för att skriva högskoleprovet, hejohå.
Svårt var det. Det som förvånade mig mest var att det var så strikta regler. Man fick inte göra si och man fick inte göra så... Resultatet blev iallafall bättre än väntat.
Jag var hemma vid 16:30 men tassade sedan vidare till Viktor.
Hade hoppats på en mysig lördagskväll men chips och slöande framför teven men nä... så blev det inte.
Vi blev tvungna att lämna och hämta Viktors pappa och hans tjej Jossan till Örebro.
Jag var både trött och sur.

Söndagsmorgonen var också lite trälig. Viktor vaknade med nackspärr och jag gjorde verkligen allt jag kunde för att det skulle bli bättre. Värmekuddar, massage med olja, tabletter.. allt. Enligt honom blev det bara sämre, stackarn.
Senare åkte vi iallafall till min pappa i Örebro. Hyrde film och åt hembakad pizza, alltid lika gott.
Jag tycker det är lite mysigt med hyrfilm, det var så längesen jag gjorde det.

När vi väl kom hem vid 22:00 bestämde vi oss för att avsluta söndagen på bästa sätt! Nämligen: bada badkar!
Vi tände massa ljus, satte på bra musik, kokade te och hoppade ner i vattnet. Mysigt värre!
love you♥


Nu ska jag fixa mig lite snabbt för jag ska till Örebro med älsklingen. Vi ska köpa slips till balen!

Pussenuss





Kommentarer
Postat av: Bubbi

Mysigt värre! :$ <3

2011-04-04 @ 14:54:01
URL: http://bubbiärbäst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0