don't you worry child, see heaven's got a plan for you

 
 
Hela förra veckan bestod i stort sätt av skola, träning, mat och sömn, samt simtävling hela helgen i Örebro. Ja, förra veckan var faktiskt första veckan på länge som jag tränat exakt varje dag. Jag har blandat träningen med simning för Nautilus (min klubb), ÖSA (Örebro) och två pass hos Stoffe på Gym&Cardio. Tycker även att det är okej att tillägga att jag cyklar från centralen till universitetet här i Örebro varje dag då jag ska till skolan, och ni vet ju vilket jäkla höstväder det är ute! Blåser ju nästan bort...
 
Simtävlingen gick ungefär som förväntat, fast egentligen hade jag hoppats på lite bättre. Men det var en bra start efter sommaren och jag simmade på helt okej tider för att vara i denna form som jag är i idag, så jag ska vara nöjd.
 
Har haft många som varit där och stöttat mig genom helgen också. Mamma och Tero, alla simmare och tränare och även Ida, Danne, Bettan och Emil som kom förbi på lördagseftermiddagen. Tack til er. 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du vet att jag inte kommenterar era bloggar, men eftersom du nämnde mig, så Tack <3 Det är alltid lika kul med tävling! :)och du är alltid jätteduktig! :) Glöm inte Tjalle o Johanna, Rolf o Kristina ;)

2012-09-24 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0