you can't put a limit on anything. the more you dream the further you get

 
 
Har haft några fina dagar. Lördagen fortsatte med massa skitsnack tillsammans med sis över en långpromand samt en pizza. Emil kom förbi framåt kvällen. Söndagen var min träningsfria dag denna vecka så jag tog det mest lugnt, kikade solsidan och åt godis. I måndags tog jag sällskap till och från gymmet med Emil. I tisdags, efter träningen, kom Julia, Ellen och Jonathan förbi. Vi fyra har inte träffats sen i slutet av juli så vi alla hade en del att berätta. Igår körde jag ett cirkelpass samt ett simpass och lagom till bonde söker fru dök Emil upp. Nu ska jag fixa mat för senare ska jag simträna. Föresten, fick en förtidig julklapp av mamma igår; träningsbaddräkt och en rosa snorkel. Lycklig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0