jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

 
Jag vet att jag inte bloggat på två veckor. Tänkte därför försöka sammanfatta de senaste dagarna.
Den 2-4 nov simtävlade jag i Uppsala tillsammans med ÖSA. Den 6 nov tog jag med mig E på bio för att fira hans 20-årsdag som var den 3:dje. Resten av veckan har jag annars bara tränat. I söndags var jag hos pappa och firade fars dag. I måndags, tisdags och igår tränade jag. Jag ska träna idag också men innan träningen ska jag bli några hundralappar rikare då jag ska sälja tre skolböcker. Juste, jag har hoppat av skolan nu. Kursen var inget för mig.  Nu ska jag laga mig lite mat. Föresten, alla ni som gillar både avicii och Jocke Berg (Kent) lyssna på denna goding: 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

<3 du är en riktig entreprenör köper & säljer :)))

2012-11-15 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0