Take me out of the darkness and into the light


Är jättesugen på att klicka hem en vit Iphone 4S!! Sitter och funderar på om jag ska beställa hem den nu/senare i veckan, om jag ska vänta till studenten då jag kan önska mig pengar eller om jag ska ta ut mina studentpengar nu i förskott? Svårt det där...


Syns inte så bra men jag har fått fräknar, betyder att sommaren är här! Fast idag vaknade jag till regn..

Hur som helst, innan jag hamnade bland alla Iphonesidor på internet pluggade jag faktiskt på min naturkunskapsartikel, snart är den färdig.

Kvar i skolan:
• Svenskanationella - muntligt
• Teckenspråk (berätta om ett barndomsminne) - bli filmad
• Naturkunskap - sammanfatta en artikel - muntligt
• Internationell ekonomi - prov x 2
• Rättskunskaps - redovisning muntligt
• Internationell ekonomi - redovisning muntligt
• Mattenationella
• Labbrapport naturkunskap
• Samhällsexamination - politik 

Det är en del kvar... Nu ska jag cykla iväg till träningen och ni förstår vad jag har att göra därefter!



Kommentarer
Postat av: pappa

Hej gumman vad fin du är <3 mitt man blir glad av att se dig .

2012-05-10 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0