I'll pray to God every day, that you keep that smile


Pappa och Mia kom förbi vid halv två igår och hämtade upp mig och mina syskon. Vi stannade till vid Marieberg en snabbis och jag hittade hur mycket snyggt som helst, hann dock inte prova något innan vi skulle vidare hem till pappa. Jag får helt enkelt åka in en annan dag. Hemma hos pappa hamnade jag ute på balkongen i shorts och linne medan maten gjordes i ordning, det är ju så fint väder! Tyvärr har jag hört att det ska bli sämre nu vilken dag som helst...


Jag och lillebror hittade färgglada brillor inne på Gina.

Idag har det varit en alldeles ovärd dag, ni vet. Det hela började med att jag försov mig och missade min första lektion som var teckenspråk.. typiskt. Men jag skyndade iväg till rättskunskapen, vilket jag gjorde helt i onödan då den kursen tydligen var avslutad. Nästa lektion började klockan två så jag gick hem och gick tillbaka till skolan efter tre timmar igen, värt... Utöver skolan så har jag tränat idag, något bra i alla fall.

Nu ska jag försöka checka av lite plugg från listan och senare blir det kanske ett GG-avsnitt. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0