När man släpper taget, tar man steget


Ligger i sängen och är alldeles död efter ett trx-mjölksyrepass hos Stoffe idag! Kommer inte komma upp ur sängen imorgon, ujujuj. Ska snart försöka gå och göra mig en kvällsmacka innan jag ska läsa/teckna igenom min teckenspråksläxa som jag har till på onsdag. Efter det kommer jag förmodligen somna direkt. Imorogn väntar en halvdag (kan man säga) i skolan och därefter ska jag hinna med en fika, innan träningen, tillsammans med Julia, Ellen och Anna. Dags att börja tagga cypernresan! Puss på det.



Imorogon får jag veta mitt betyg på projektarbetet! Tror det lutar åt ett VG men det kan lika gärna bli ett G eller ett MVG, men hoppas naturligtvis på det bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0