Säg mig, när blev jag för stor för att vara mig själv?




Gårdagen spenderades hemma hos pappa och Mia. Vi åt mat på O'Learys och sedan hamnade vi hemma i soffan framför filmen the girl with the dragon tatto, jag hade faktiskt bara sett de svenska Stil Larsson filmerna. Jag sov kvar över natten och vaknade till nomnomfrukost imorse som bestod av bland annat äggröra, bacon och melon. Innan de körde hem mig till Hallsberg igen så svängde vi in på Marieberg... och vet ni vad?! Jag har köpt mig en iphone nu! Bästa namnsdagspresent jag någonsin köpt åt mig själv. Ja, jag har namnsdag idag, det är Linnea. Jag fick dessutom med mig ett linne hem + en tvål från the body shop

Nu ska jag kika lite på läxorna, har prov imorgon i internationell ekonomi.
Mitt nya nummer har ni här: 076-804 40 05



Kommentarer
Postat av: pappa

Det blir du aldrig gumman <3

2012-05-14 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0