Min helg, fredag - söndag, i instagrambilder




NU TAGGAR VI DET SISTA!!!



Efter matte C kursprovet i fredags, som förövrigt gick superdåligt, köpte jag mig en loka i solen medan jag väntade in (ut) alla andra mattekämpare. Dagen fortsatte med sol hemma på altanen och en tripp in till Örebro med Ida. Jag kom hem med ett par dunderfina shorts, trots att jag letade efter en bikini...



Vi köpte oss jättegoda glassar inne på Glazzerian (tror jag det hette) Min glass hade smaken av mango och hallon, så gott! Dagen/kvällen fortsatte med en cykelrunda med Ida och till sist hamnade vi på en förfest där även vår vän Vinden befann sig.



Lördagen började tidigt med frukost hos Ida innan vi åkte vidare till järnvägencup där vi kollade en del matcher! Jag fick dessutom se mina saknade tvillingar, Joel och Jesper, spela. Så längesen vi sågs killar! Runt 13:00 följde jag med mamma och Tero in till Marieberg för att växla pengar, hitta en bikini och köpa solkräm med mera. Jag kom faktiskt hem med två bikinis för endast 200 kr totalt! Awesome!

Kvällen spenderades med Ida och Sanna framför Eurovision, måste säga att Loreen är grym! Runt halv elva hamnade jag och Ida i Sannas storebrors lägenhet i Kumla medan hon själv körde in de glada killarna till krogen. Klockan två hämtade hon killarna, varav Peo, kul att träffa honom två helger i rad! (han hämtade mig och Ida från bion förra helgen) Efter att ha släppt av Peo halvvägs till Pålsboda var klockan halv fyra och vi somnade bums hos Ida.



Vi kom upp tidigt i söndags också. Cyklade iväg till järnvägencup och kollade när Hallsbergsgrabbarna spelade sin semifinal, dock blev det ingen final. Efter det hamnade jag hemma, ute på baksidan i solen, resten av kvällen. Blev dessutom grillat till kvällsmat!

Detta har varit en av de bästa/skönaste/roligaste helger på länge faktiskt. Jag kopplade bort allt plugg och fokuserade bara på mina fina vänner! Vill ha mer sånt här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0