komigennulinneaduklarardethär!




Sitter och skriver på mitt svenskanationella muntliga tal, som jag förmodligen ska hålla imorgon! Är snart klar med manuset, då är det bara att börja öva in. Självklart skriver jag om barn, eller i detta fall barnleksakernas utveckling! Tredje gången denna termin som jag gör ett arbete om barn, men jag tycker det är intressant så! Förutom det muntliga i svenska har jag även muntlig redovisning om nervsystemet (naturkunskap B) imorgon. Har alltså två muntliga redovisningar att öva in ikväll, jippi. Ska försöka klämma in en promenad idag också, får väl se hur det ska gå...

Nu: tillbaka till plugget. Sen: mat, plugg, promenad, dusch, plugg, sängen, plugg och sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0