Jag vill känna känslan av att vara där, ingenting kan stoppa mig


Jag har inte sagt att jag ska på tävling i helgen va? I alla fall så ska jag till Uppsala. Åker om ungefär två timmar och kommer inte hem förän söndageftermiddag. Det ska bli jättespännande att få se hur det går, men jag åker främst dit för att ha roligt. Jag tror det kommer bli en bra helg. Det är dessutom 50 meters bassäng i Uppsala (brukar oftast vara 25 meters bassäng inomhus) vilket kan bli väldigt intressant att se hur vi ska orka med det.



Nu måste jag fortsätta packa färdigt, sen kommer Ida hit för en snabbis upp på Hallsbergsmarken innan vi sätter oss i bilen vidare mot Uppsala.



Kommentarer
Postat av: pappa

hejaheja <3 lycka till med helgen puss kram från örebro :)

2012-05-04 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0