Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner




Kom hem från tävlingen ungefär halv tolv igårkväll men gud så bra det har gått! Jag har inte simmat på dessa tider i 50 bana på 3-4 år så, ja.. jag är nöjd + att jag inte tränat i 50 bana på hur länge som helst. Jag är helt fascinerad över hur det kan gå så bra trots att jag bara simmar tre/fyra pass i veckan.. haha, galet. Jaja, för er som inte kollat resultaten och som inte är speciellt insatta i simning, men som ändå vill veta, kan jag berätta att jag kom trea på både 50 och 100 bröstsim, jag slog dessutom några personliga rekord i 50 bana och det viktigaste av allt.. vi har haft det jätteroligt

Snart kommer Ida och då är det dags att cykla till Kumla, träna TRX/cirkelträning med Stoffe och sedan cykla tillbaka till Hallsberg.



Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad glad jag blir av att "läsa" glädjen i ditt inlägg <3 Grattis och kram <3

2012-05-08 @ 01:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0