Exakt en månad kvar till studenten!




Projektarbetet landade på ett VG, som jag trodde, jag är nöjd. La inte ner den tid på det som jag från början hade tänkt, vilket dock är lite synd för då hade det kunna bli ett MVG, enligt Anders, min lärare. Efter skolan tog jag en fika med mina Cypernbrudar (!!), vi åker om 15 dagar! Har så mycket som ska fixas innan det men gaaah vad jag längtar! skablirsåroligt.

Klarade av ett tufft simpass idag, som bestod av en massa medley, trots min enorma träningsvärk. Kommer förmodligen vara ännu värre imorgon, sägs ju att det ska vara värst andra dagen. Nu ska jag repetera igenom min teckenspråksläxa några gånger, ska bli filmad imorgon då jag tecknar om ett barndomsminne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0