By the way, I'm wearing the smile you just gave me


Hej alla fina! Idag har det varit världens mest segaste dag. Den började med teckenspråk, klockan nio, då jag redovisade mitt barndomsminne, det gick superbra. Efter det började nästa lektion klockan två... Men jag och Ellen fixade färdigt ett arbete så nu ser min plugglista ut såhär:

Kvar i skolan:
• Svenskanationella - muntligt
• Naturkunskap - sammanfatta en artikel - muntligt
• Mattenationella
• Samhällsexamination - politik

Yeeeah! Imorogn och på fredag är vi ju lediga, men efter nästa fredag har jag förmodligen bara samhällsexaminationen kvar, den måste jag lämna in innan vi åker, senast 30 maj alltså. Sen.är.det.slut.



Snart kommer Mia och hämtar mig, vi ska vidare till en tjej som ska sy in min studentklänning (såå snällt) då den är lite för stor för mig (trots att det är xs) ... Senare ikväll möter jag upp alla festglada vänner vid Strömpis för en "taggataggataggastudentenutgång" Nu ska det packas och fixas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0