tack alla ni!


Nu är bilder från resan, balen och studenten ute här på bloggen! Bättre sent än aldrig, eller hur? Titta och njut, för det är precis vad jag gör. Minst en gång om dagen. Saknar allt. Vill spola tillbaka tiden. Ge mig de två sista veckorna igen. Snälla. Allt det här med studenten som resan, såpafotbollen, skattjakten, balen och studenten är bland det absolut bästa som hänt! Och nu är det slut? Det gick fort men det har varit sååå underbart!

Jag vill tacka alla som såg mig springa ut, glad och lycklig, från skolan. Även alla ni som såg mig åka i lastbilen, ni som kom på studentmottagningarna, ni som gjorde kvällen bäst inne på frimis och sist men inte minst så vill jag tacka min klass, Sp3B, för tre fina år tillsammans! Kommer sakna er.

Tack också för alla fina presenter, nallar, blommor, kramar, pussar, ja allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0