you're bringing out all the colours, no more black and white

 
 
Efter en trång åktur i baksätet med Rasmus och Sixten var vi äntligen framme i Uppsala. Resten av kvällen bjöd på god mat, kortspel på altanen, fika, prat och ett bra försök till att somna när killarna inte kunde sluta busa... Morgonen därpå fick vi sova ut (som jag gör i stort sätt varje morgon) innan vi åkte till Thuns som det heter. Man skulle kunna säga att det är ett babyUllared mitt ute i ingenstans. Jag fick i alla fall med mig ett par vinröda converse hem, 200 kr billigare än annars, samt ett par vita Calvin Klein trosor.
 
Igår när jag kom hem hoppade jag i joggingskorna och tog en promenad på 11 km, hur skönt som helst. Fick dessutom sällskap de sista 4 km så det blev en toppenrunda i det fina kvällsvädret! Förövrigt så är jag såååå avundsjuk på alla simmare som är i Norrköping på SM nu, jag vill också. Saknar allt och alla. Det får bli hårdträning nu. Har förhoppningsvis tid med det nu när skolan är slut.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0