When you smile, the whole world stops and stares for awhile

 
 
Bild från gårdagen hemma hos Ellen. Riktigt trevlig och fin kväll! Och idag vaknade jag upp till spöregn? Nu är det i alla fall lite finare väder så jag ska nog ut och ta en promenad innan det är dags att hoppa in i duschen och sedan göra sig i ordning för ännu en runda på Frimis. Det känns som det var häromdagen jag var där sist? Veckan går snabbt.. Och vet ni vad föresten?! Julia har lurat på mig att jag ska springa någon typ av tävling/träning. Så imorgon klockan elva hittar ni mig vid kvarntorpshögen. Ska springa milen, det ni! Kommer ju vara lagom trött. Men äsch, man lever bara en gång.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fixar du <3 du är så stark puss kram

2012-08-17 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0