stop waiting for things to happen, go out and make them happen

 
Hej!
Nu var det några dagar sedan ni hörde av mig här på bloggen och det har faktiskt hänt en hel del. Jag ska försöka sammanfatta allt så bra jag kan med både ord och bilder. I onsdags kom Mia och hämtade mig, vi åkte mot Hampetorp, till farfar och Maggan. Vi solade, badade, jag tog en promenad ner till hamnen (ni vet att jag har båt/vattenfobi) men jag försökte ändå se det trevliga i det hela, men nej... Inte trevligt, bara äckligt, fast fint var det. Kvällen fortsatte med mat, prat och os-simfinaler. Torsdagen därpå vaknade jag upp hos farfar, spenderade hela dagen på ungefär samma vis som onsdagen och likaså fredagen innan jag sa hejdå och åkte hem till Hallsberg.
 
 
Väl hemma packade jag om, tog en dusch och städade rummet innan Ida kom och hämtade mig och vi åkte vidare mot Vingåker där hennes pojkvän bor. Vi sov där över natten och tidigt på lördagsmorgonen åkte vi (jag, Ida, Danne, Alex, Erika, Jens, Oscar och Robin) till SkaraSommarland. Både lördag och söndag avverkade vi inne på sommarland med vattenattraktioner, karuseller, sockervadd, spel, skratt och tävlande. Vi lyckades hitta två skapligt billiga stugor som vi hyrde för två nätter (lördag-söndag, söndag-måndag) På kvällarna grillade vi, spelade kort, dunkade musik, spelade boll och mös framför tända ljus i nattmörkret. Perfekta sommardagar/nätter.
 
 
Tidigt idag åkte vi hem och runt klockan elva var jag hemma. Och vet ni?! I höst är det kriminologi som gäller för min del! yeaah
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0