Födelsedagsfirande - Johanna 20 år!

 
 
Det blev ingen mil för min del idag. Kom hem alldeles för sent igår (04:00) för att orka åka till Kvarntorp vid elva idag. Började dessutom tänka efter att det kanske inte är det allra smartaste att springa en mil med tanke på att jag alltid får ont i knäna när jag springer 5 km. Så istället låg jag kvar lite extra länge under täcket innan jag gick upp för att följa med mamma och Tero till Marieberg. Nu sitter jag och checkar allt det här med schema, böcker, planering, pengar m.m. inför skolstarten. Herregud säger jag bara. Fattar inte hur jag ska orka läsa så många böcker/sidor. Kommer nog att läsa mer under denna termin än vad jag gjort sammanlagt under hela min gymnasietid (!!!) Men jag är riktigt sugen på att dra igång med skolan nu. Det kanske inte är så mycket som det ser ut när jag väl börjar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0