40 frågor & svar!

 

1. Favoritämne?
- Svenska, idrott & filosofi (på gymnasiet)

2. Favoritfärg?
- Älskar vitt för det är fräscht! Men gillar även mörkblått och vinrött.

3. Favoritaffär?
- Monki, H&M och Nelly (internet) men gillar även att hitta kläder som inte så många andra äger.

4. Vilka bloggar läser du?
- Jag läser i stort sätt bara mina vänners bloggar.

5. Vad gillar du mest på din kropp?
- Tycker om mina ögonfransar (ibland, när de gör som jag vill)

6. Någon kändis skulle du vilja se ut som?
- Rachel Mcadams är väldigt fin, älskar hennes leende! Men gillar även Kristen Stewart och Blake Lively.

7. Vem är din allra bästa vän?
- Min allra bästa vän är Ida.

8. Hur ser din perfekta morgon ut?
- Vakna upp bredvid den man tycker om.

9. Har du en egen tv på ditt rum?
- Nej, men jag kollar så sällan på tv.

10. Favoritmat?
- Kycklingsallad eller kinamat!

11. Favoritartist?
- Håkan Hellström! Men lyssnar även på Kent, Coldplay, Muse, Angels & Airwaves m.fl.

12. Favoritplagg?
- Har många! Men använder gärna ett par jeans tillsammans med ett snyggt linne.

13. Vad heter du på instagram?
- Jag heter Neuuut.

14. Film?
- The notebook, LOL, Hungergames, The last song och alla Twilight!

15. Serie?
- Gossip Girl, New Girl och Kyle XY.

16. Favorit tidning?
- Brukar köpa Cosmopolitan.

17. Syskon?
- Lillasyster Hanna och lillebror Carl.



18. Eget rum?
- Ja, ute i garaget/förrådet!

19. Vad gör dig riktigt glad?
- Vännerna, familjen, musik, bra prestationer m.m

20. Hur lång är du?
- Jag är ca 164.

21. Om du skulle resa, vart skulle du vilja åka?
- Jag skulle vilja resa till Thailand eller Australien.

22. Vilken linje på gymnasiet går du?
- Jag gick samhällsprogrammet med ekonomisk inriktning men ska nu till hösten börja läsa kriminologi A på universitetet.

23. Vad skulle du gått för linje om du inte gick samhäll?
- Bygg. Har alltid kunnat tänka mig ett jobb inom byggbranschen.

24. Vilken är din favoritlåt?
- Det är så jag säger det – Håkan, Charlie Brown – Coldplay och Remembering Sunday – All time low. Mannen i den vita hatten – Kent är också fin!

25. Vad går du på för sporter?
- Jag simmar.

26. Vad använder du för smink?
- Jag brukar oftast använda mig av puder eller foundation, mascara, eyeliner, ögonskugga och en ögonbrynspenna.

27. Vad vill du bli när du blir stor?
- Jag har alltid velat bli polis, så jag följer drömmen!

28. Hur ofta tränar du?
- Nu för tiden tränar jag simning ungefär 3-4 gånger i veckan men jag tränar även annat utöver det (styrka/löpning/promenader)

29. Vad har du för telefon?
- Jag har en vit Iphone 4s.

30. Har du fobi för något?
- Ja, jag avskyr båtar! Gillar heller inte hav/sjöar där jag inte ser botten.

31. Vilken var den senaste bok du läste?
- Hungergames, ettan & tvåan, är inne på trean nu!

32. Radiokanal?
- Jag gillar att lyssna till morgonpasset i P3.

33. Vad har du för storklek på kläder?
- Oftast xs/s, beroende på hur jag vill att det ska sitta.

34. Är du beroende av någonting?
- Ja, musik, mina vänner, träning och min mobil.

35. Meriter inom simningen?
- Jag har simmat både SM & JSM, Sum-Sim, GP m.m.

36. Föredrar du att ringa eller smsa?
- Om jag vill ha ett snabbt svar på något viktigt brukar jag oftast ringa, annars funkar sms väldigt bra.

37. Vilka internetsidor använder du mest?
- Facebook, bloggen, vänners bloggar, mailen, youtube, google.

38. Är du lycklig?
- Ja, jag är lycklig. Klart att livet går lite upp och ner ibland men för det mesta är jag lycklig.

39. Hur många bikinis äger du?
- Oj. Jag äger fyra ”hela” (över+underdel) bikinis. Sen har jag en extra överdel till en underdel. Jag äger dessutom två träningsbikinis + en extra träningsunderdel. Så.. sju bikinis om man slår ihop alla (som jag anväder) Har även tre till som jag inte använder längre.

40. Vart vill du bo när du blir stor?
- Jag skulle kunna tänka mig att bo någonstans neråt i landet. Kanske Göteborg eller Halmstad? Annars trivs jag väldigt bra här i Örebro.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0