♥THIS HEART, IT BEATS, BEATS FOR ONLY YOU♥




12 fina månader. Kan knappt förstå det själv. Ett helt år. Minns det som igår när vi satt och skrev med varandra på msn till klockan tre på natten och när jag för första gången gick och mötte dig en kväll i september. De där långa mysiga promenaderna som varade hela nätterna och som jag aldrig ville skulle ta slut. Minns när vi låg på övergångsstället i kylan så nära varandra att våra läppar nästan nuddades vid, jag var så otroligt galen i dig. Första pussen, hemma hos mig liggandes på mitt golv, på min matta, helt magiskt! Förälskad till tusen. Minns första gången du sa "jag älskar dig" Ditt hjärta slog i 180, men gud så efterlängtat det var att få höra det efter att ha varit tillsammans i över en månad! Tiden har bara flygit förbi, men den har varit otroligt fin, förvarar allt som underbara minnen, är så glad att jag har dig. Jag älskar dig♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0