GENOM HÅLET I DITT HJÄRTA KOMMER RÄDDNINGEN TILL SLUT




Ursäktar den dåliga uppdateringen men jag har inte haft något internet här hemma. Sitter just nu i vinterjacka (ny dessutom) och försöker värma mig. Mitt rum är ju inte det varmaste när det börjar bli kallt ute, tyvärr. Men på sommaren är det riktigt varmt här inne, när solen ligger på. Idag har jag varit på Malmensskola i Kumla (årskurs 1-5) Jag själv gick där när jag var yngre och gud vad det kändes konstigt att kliva in och se allt och alla. Gamla lärare och mina gamla kompisars småsyskon. Jag har inte varit där på 6-7 år (!!) Grejen är den att, jag håller nämligen på med ett projektarbete i skolan som går ut på att jag vill se utvecklingen hos flickors syn på framtiden. Så för bara några timmar sen har jag varit i klass 1 och 5, då jag lämnat ut enkäter och pratat i mindre grupp med några flickor. Riktigt intressant att få höra flickornas diskussion om framtiden må jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0