I LOVE TO SMILE, AND THE REASON IS YOU




Väldigt tråkig dag.. änsålänge. Det har inte hänt speciellt mycket och jag känner mig verkligen stressad av alla läxor, prov och nationellaprov vi har nu. Det är hur mycket som helst och vi har drygt en månad kvar i skolan, fattar inte hur jag ska hinna... Har suttit och pluggat företagsekonomi B nu en stund, det är svårt & jag orkar inte mera. Något som stör mig ännu mer är spotify. Jag tycker personligen att det de gör är bra, det är faktiskt på tiden att de börjar ta betalt och sätta vissa begränsningar. Men jag har fortfarande inte tagit tag i skiten & skaffat premium, vilket därför blir ganska jobbigt för jag har bara 3 spotify timmar kvar denna månad, JiPPi.

Igår var Emil här. Alltid lika trevligt att träffa honom. Det sker inte ofta men när det väl sker så kan vi sitta och snacka i flera timmar. Det blir så när man inte ses så ofta, då har man massa att berätta. Allt mellan himmel och jord, som man brukar säga.

Nu ska jag väl sätta näsan i ekonomiboken igen. Kul. Fast ne.
PS: Jag och Ellen håller på att smida mysiga & underbara planer inför sommaren, vilket tyvär fortfarande är topphemligt, men om ni har tålamod får ni snart veta! Iiiiiiihhhh. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0