BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG


Sent inlägg.
Torsdagens nationella prov i Engelska B gick skapligt. Jag hoppas att det gick bra, vill verkligen klara det. Gjorde mitt absoluta bästa, det är ju huvudsaken. Geografimuntliga gick också bra. Jag, My och Bella körde ihop, alla pratade och fick sagt det de ville så.. vi är nöjda.

Fredagens nationella prov i Tyska steg 4 var ju inte speciellt kul. Läsförståelsen var svår och uppsatsen hade man ingen ork till. Så vi får väl se.
Iallafall, krogen i fredags med Ellen, Jonte och Viktor. Mycket folk och extremt bra drag. Älskar när man verkligen känner basen i hela kroppen. Dock fick jag så jäkla ont i huvudet framåt natten, alla blinkande ljus gjorde det inte bättre heller. Ville bara blunda.

Lördagen bjöd inte på mycket inte. Körde mat på morgonen. (det vi gör för att samla in pengar till simklubben) Annars låg jag och viktor bara i sängen i stort sätt hela dagen och skratta, prata & myste.

Söndag, plugg, plugg, plugg... och äppelpaj! Haha. Lite bränd & misslyckad dock :l Viktors fel, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0