SPENDING MY TIME


Usch vad dagarna är långa och tråkiga. Har precis kommit in efter att ha legat ute och försökt sola lite, men jag tappar liksom lusten, vet inte varför. Jag har inget sommarjobb, vilket både mina vänner och pojkvännen har. Jag sitter bara hemma om dagarna. Eller.. jag har bara varit hemma i två dagar nu efter resan men, är det såhär mitt lov kommer se ut? Nej! Jag klättrar ju nästan på väggarna. Jag kan inte ligga i sängen till 11:00 och kolla Gossip Girl varje dag, det funkar inte. Som tur är så har jag fått jobb på Peace and love, åker på måndag och blir borta en vecka. Dock får jag ingenting betalt men jag får se och höra Håkan, All Time Low, Daniel Adams-Ray, 30 Seconds to Mars och många fler! Det kommer lätt vara värt det + att jag behöver något att göra om dagarna. Nu ska jag baka rabarberpaj i brist på annat, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0