I TELL YOU ONE THING, WE'RE BETTER TOGETHER




Måste tacka Ellen för en underbar resa. En solig vecka med mycket skratt och många upplevelser. Vi kommer bära med oss många minnen från denna resa och vi ser fram emot att åka till Litauen tillsammans i höst! Kanske blir det en resa nästa sommar också? Med Jonathan? Det hoppas vi på.

Nej men Ellen.. du är en otroligt fin människa. Jag är glad att just vi fördes till varandra första/andra dagen på gymnasiet. Det är rätt grymt faktiskt. Du kunde lika gärna hållt fast vid dina "askersund-kompisar" och jag kunde förts in i något helt annat gäng. Vi har lärt varandra mycket och det finns fortfarande mycket som finns kvar att lära och som vi fortfarande inte vet om varandra.

Nu håller du dessutom på att upptäcka fina sidor hos en annan person, vilket jag har uppfattat det som att det går väldigt bra! Vår vardag kommer kanske kunna förändras lite tillskillnad mot hur den ser ut nu och hur den såg ut förut, då allt inte var perfekt. Vi kommer ha jätteroligt tillsammans, alla fyra. Jag tror Greklandresan stärkte oss lite som personer och som vänner, vi kommer ha nytta av det!

2:an har gått jättesnabbt och jag är säker på att 3:an kommer gå lika snabbt. Vi kommer klara oss igenom sista året tillsammans med Jonathan. Trion klarar sig alltid. Vi kommer tillbringa mycket skoltid tillsammans, massa fester och många mysiga kvällar! Låt oss ta vara på det sista året innan vi förmodligen sprids åt alla möjliga håll och kanter. Puss vännen♥




Kommentarer
Postat av: ellen

åh vad fint skrivet nea! jag tror också att den här resan har stärkt oss jättemycket & varit en riktig boost för vår vänskap. jag hade jättekul med dig och ser lätt fram emot många fina resor och påhitt i sommar och långt framöver!

du är en galet fin vän och jag är så glad att vi hittade varandra! puss bästa <3

2011-06-22 @ 22:45:57
URL: http://ellenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0