DET ÄR SÅHÄR DET KOMMER KÄNNAS, BABY


Har haft en väldigt fin helg. Började i fredags då jag slutade skolan vid halv tolv, stötte på Sara utanför matsalen och hängde sedan med henne och Kajsa i någon timme innan jag gav mig hemåt. Runt halv sju åkte jag, Viktor och min lillebror Calle in till Örebro för att gratta pappa. Mycket prat och god mat. På hemvägen stannade vi till i Kumla för att se bandet Pray for tomorrow spela på torget (våra kompisar är med i bandet) När vi tillslut var hemma var jag så trött att jag somnade pang bom.

Den fina helgen fortsatte igår med släktträff/Klingträff (pappas sida) hemma hos mina sysslingar Malin & Tobias. Vi blev runt 30 personer. Länge sedan man såg någon av dem! Riktigt trevligt. Vi fikade, grillade, skrattade, pratade och lekte lekar. Viskleken bjöd på väldigt mycket skratt. Det är rätt sjukt hur en mening kan förändras efter att ha viskats till ungefär 20 personer. Några exempel från gårdagen:

Hösten är här---> Nu är hösten här ---> nussinussi 

Mats-Ola är ett ollon
---> Mats huvud är ett ollon ---> Mats & Anettes ollon (tror jag?) 

Frimisvakten är dum mot Tobbe ---> Strömpisvakten är dum mot Tobbe --->
Strömpisvakten är dum mot totte ---> Strömpisvakten tuttar på strömpistutten

Ganska galet, men kul! Vi skrattade alldeles för mycket, tårarna nästan sprutade, haha.
Den fina helgen kommer att fortsätta, dock inte lika fint denna timma framöver för jag tänkte sätta mig med matteboken medan Viktor är hos sin pappa och jobbar. Men det kan det vara värt för när han kommer hem ska vi avsluta söndagen så bra som möjligt och baka något gott♥



Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: vaaa? :O ojdå! Nej min skola är så himla snåla med saker och ting. vilken tur att du inte behövde bränna upp 800:- hehe :) kram

2011-08-29 @ 19:06:37
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0