JAG KAN VERKA GALEN MEN DET KÄNNS PERFEKT


Nu har jag bloggat, duschat, packat upp väskan, slängt alla kläder som var med till Turkiet i tvätten, ätit frukost och snackat med syrran om hennes första skoldag som gymnasieelev. Några av er vet att jag är helt galet förtjust i grönsaker och frukter. Jag skulle seriöst kunna leva på det. Nu när jag inte har varit hemma på en vecka så har jag knappt ätit en enda grönsak!!? Vi vågade inte riktigt köpa frukt och grönsaker där nere för vi är inte vaccinerade mot hepatit a & b och vad det nu heter. Vi tog det säkra före det osäkra helt enkelt. Ni kanske förstår att jag är riktigt sugen på en sallad just nu? Ni vet, en färsk, saftig sallad! Finns inget bättre. Bara för att jag har en så himla gullig pojkvän så ska vi in till Örebro och äta på Java om en stund, kycklingsallad, nom nom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0