my life is not perfect, but every moment by your side is

 
 
 
Har haft två fina julaftnar. På självaste julafton var vi hos mormor i Glanshammar och framåt kvällen släppte mamma av mig och mina syskon hos pappa i Örebro där vi sov kvar till juldagen. Juldagen började med en stor brunch som innehöll pannkakor, nutella, glass, fruktsallad, pizza, saffranskaka m.m. Jag har ju redan fått mina julklappar av både mamma och pappa (baddräkt, snorkel och systemkameran) men fick ändå några klappar; mössa, hårfön, träningskläder, hungergames, el-tandborste, handdukar och lite annat. Fick även en Thomas Sabo berlock av Emil, så fin. Nu är jag så trött på julmat att jag inte ens vill äta en köttbulle till.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0