Take a second look and you'll see, there is no one like me

 
Igår vaknade jag upp hemma hos pappa och Mia, gjorde mig en mummafrukost och cyklade sedan iväg till universitetet för en välkomstdag/rundvandring. Fixade bibliotekskort, träffade nytt folk, lärde känna stället lite bättre och så blev jag dessutom lite klokare på allt det röriga. På tisdag börjar jag och det enda som behövs köpas nu är alla tre miljoner böcker, yeah!
 
 
Ankaret på bilden köpte jag i Turkiet. Det var från början en berlock men jag gjorde om den till mitt personliga armband. Ni kanske undrar om det är fler berlocker på väg? Inte för tillfället, men tveka inte över att höra av er med idéer. Här om dagen pimpade jag till exempel om syrrans gamla navelpiercing med ett av hennes gamla halsbandshängen. Det mesta är möjligt!
 
 
Idag har jag fyllt på garderoben med höstkläder från Marieberg! Ett par jeans, en t-shirt, en luvtröja och en långärmad. Nöjd! Det enda som jag vet ska köpas nu inom kanske en vecka (?) är en höstjacka. Lutar åt fjällräven, är ju så galet nöjd med min vinterjacka som också kommer därifrån! Blir ju bara kallare och kallare här i Sverige. .ta.mig.tillbaka.till.turkiet.tack. Nu ska jag fredagsmysa med mig själv framför filmen the vow.
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Gumman <3 älskar dig :)

2012-08-31 @ 23:15:09
Postat av: josefina

kan du inte visa bild på hur piercingen blev? :) kul idé ju!! <3

2012-09-01 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0