WE'RE ALL LOST AND STUCK IN TIME


Fredagkväll och jag sitter hemma med en påse chips och julmust bänkad framför idol. Just nu är det nyheter och jag ska strax fortsätta med religionsanalysen som jag lovat mig själv att skriva idag. Åhh jag är lite besviken på mig själv att jag inte följde med ut ikväll, dansa och ha det kul hela natten hade verkligen varit något jag behövt en natt som denna för att komma ifrån allt detta pluggande... Tyvär har jag bara 100 kr på kontot så jag valde att stanna hemma, tur som så kommer studiebidraget på onsdag och jag kan gå ut med alla mina fina vänner nästa fredag då vi dessutom firar en väldigt fin tjej som äntligen fyller 18!

På söndag är det mysiga första advent och julen börjar närma sig, det är inte långt kvar till julafton och det efterlängtade jullovet. Både mamma och pappa undrar vad jag önskar mig i julklapp och jag tycker verkligen det är jättesvårt att sätta ihop en önskelista. Det var så mycket lättare när man var mindre då man bara behövde sätta sig med en leksakstidning och ringa in allt man önskade sig. Men jag lovar att försöka sätta ihop en önskelista som ni även kanske kommer få se här på bloggen. Men nu ska jag plugga vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0