I'M ALIVE, YES OR NO, NEVER STOP. I LIKE HOW IT FEELS


Jag simtävlade idag. Kan knappt tro det själv, men ja det är sant! Klockan 07:00 bar det iväg mot Filipstad imorse och ni anar inte hur skönt det är att vara tillbaka på tävlingar igen. Det är verkligen något jag saknat som tusan! Älskar att ladda inför ett lopp och sedan ge allt jag har och bli så trött att jag knappt kan andas, det är så det ska vara! Åh det var så underbart. Jag hade inte alls några höga förväntningar på mina tider utan jag gjorde det mest för att det skulle vara kul att veta vad jag kan göra för tider idag. Efter åtta månaders uppehåll och endast två simträningar i veckan nu under 3 månaders tid och jag är tillbaka! Kom hem med tre guldmedaljer, ett personligt rekord på 50 fjärilsim, en förvånat bra simning på både 100 bröstsim och 50 frisim och ett stort jävla smile! Ja, jag är nöjd med mina insatser. Det var ett helt år sen jag tävlade sist och idag insåg jag verkligen hur mycket jag älskar det här. Jag och många andra vet att det är det här jag ska hålla på med, det är det här jag tänker hålla på med. Jag tror på mig själv och jag kommer klara det. Tur att det är tävling nästa söndag också! B A M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0