CAUSE THERE'LL BE NO SUNLIGHT IF I LOSE YOU BABY




Både KM och luciafirandet gick suveränt igår! Kom etta på allt jag simmade och blev dessutom klubbmästare. Mina tider på loppen var inte heller helt dumma trots att det var manuell tidtagning, jag är nöjd! Blir bara mer och mer sugen på att tävla "på riktigt" när det går så pass bra för mig. Det blev en heldag i simhallen igår och när vi äntligen kom hem var jag så trött i kroppen att jag nästan somnade innan jag ens ätit kvällsmat.

När jag vaknade imorse, klockan 7, var jag så trött att jag till och med funderade på om jag skulle strunta i luciashowen (som visades upp av esteterna i skolan idag) och komma till filosofin istället som började halv 10. Men jag var duktig och kämpade mig upp, kändes som klockan var halv 6 när jag gick till skolan. Snacka om att det är mörkt på morgonen nu för tiden! Nu tänker jag stoppa i mig lite taco, några pepparkakor och senare blir det förmodligen badminton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0