WE MADE IT ALL THIS WAY


Igår klockan 13:40 var jag inne i Kumla. Jag skulle göra min sista intervju med en klass 9 på Vialundskolan (mitt projektarbete) När jag väl var inne i skolan visade det sig att läraren hade glömt bort att jag skulle komma idag och därför skickat hem alla elever... vilken miss! Men tur som så fick läraren mina enkäter och intervju-papper som hon lovat att skicka till mig på måndag efter att eleverna fyllt i, så helt i onödan var det ju inte! Efter att ha förklarat allt för läraren skynade jag iväg till Kumlastationen för att sedan ta tåget in till Örebro och möta upp Julia och Ellen. Vi julshoppade i några timmar, åt kycklingbaguette på La Baguette och mummsade i oss en bit kladdkaka som vi delade på. Jag kom hem med en julklapp åt Tero och en åt Hanna. Klockan 20:00 kom Viktor till mig för att se Idol! En myskväll framför teven avslutade våran 14 månadersdag! ♥



Nu har jag precis kommit hem efter en morgonträning i Kumlahallen, eller ja, luciamorgonträning 08:00-09:30. Imorgon ska lucia-/fackelsimmet visas upp, hoppas det går lika bra och till och med lite bättre än övningarna! Imorgon, innan luciasimmet är det dessutom KM, taggad tjej! Nu ska jag se till så Viktor kommer upp ur sängen för sen rullar vi iväg mot Marieberg för ännu mera julshopping.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0