YOU DON'T KNOW WHAT YOU DON'T KNOW


Idag har jag varit uppe och krånglat hos rektorn/syon om lektioner igen (var det härom dagen också) Jag har nämligen bytt ut organisation & ledarskap och affärsjuridik, som egentligen är obligatoriska lektioner för oss ekonomer men som gick att fixa iallafall. Nu har jag istället samhäll B med Nv3A. Jag känner att samhäll B är viktigare att ha med sig när det börjar bli dags att läsa vidare. Denna dag har dessutom varit väldigt seg, jag går heldag på torsdagar 07:50 - 15:20, det tar på krafterna.

När jag kom hem från skolan idag hade mamma med sig grejer från jobbet så att jag skulle kunna ta prov på om jag har urinvägsinfektion eller inte, jag har haft lite ont när jag kissar i ungefär 3-4 veckor nu. Inte konstant, det har gått lite upp och ner, dagvis liksom. Ibland gör det jätteont och ibland känns det nästan som det ska kännas. Men idag när jag gjorde testet så visade det sig att jag inte hade urinvägsinfektion utan jag har för högt/lågt PH-värde i kroppen. Vi vet inte riktigt än vad det menas, mamma ska höra på jobbet idag om någon vet.

IDAG klockan 17:00 gick jag ner till Alléhallen och gjorde mitt första simpass på... jag vet inte hur länge!! (?) Det kändes skönt att komma igång men det är vääääldigt tufft. Jag har bara simmat några få gånger (ungefär 4) på ca 8 månader. Vilket i genomsnitt blir en gång varannan månad!! Gud vad galet det låter när man tänker efter. Från att ha tränat varje dag till att träna en gång varannan månad. Hur som hellst, jag har tappat oerhört mycket muskler i armar, ben, mage.. hela köret. Kände mig som en Betty Spaghetti, leksakerna man lekte med när man var liten (iallafall jag) liknar barbiedockor fast helt lealösa i hela kroppen, ni vet? Jag simmade en 50:a bröstsim på 38 sekunder, bättre än väntat med ändå inte bra. Det kommer ta sig, behövs bara lite tid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0