I WANNA WAKE UP WHERE YOU ARE


Viktor sov hos mig inatt. Vi somnade rätt sent, klockan hann nog slå 03:30 innan ögonen föll ihop för oss. Jag vet inte varför vi inte somnade tidigare med tanke på att jag skulle upp tidigt idag. Men vi låg och pratade om allt möjligt och sen började vi lyssna på massa musik som jag spelade upp från min mobil, eller... vi lekte en lek, jag spelade upp en låt och Viktor skulle gissa vilken det var. Det kunde vara allt från Blink182, Fall out boy, Sum41, Avenged Sevenfold och många, många fler! Jag må säga att han hade väldigt bra koll.

Nu måste jag packa färdigt det sista, om en timme åker vi mot Arlanda. Ska bli riktigt skönt att komma iväg till värmen men jag kommer sakna Viktor som tusan♥ Vi konstaterade igår att det är tredje gången det här sommarlovet som jag "lämna" honom ensam utan mig i en vecka. Första gången var det Kreta, andra Peace and Love och tredje nu, Turkiet.

Ni, mina läsare, får ha en så jätteskön sista vecka (för vissa) av sommarlovet, precis som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0