GLAD PÅSK


Viktors överraskningar till mig var jätte fina, jätte mysiga och allt! Älskar den killen.
Först när jag kom hem till honom bjöd han mig på mat, hur fint som helst! Både huvudrätt och efterrätt, jag visste inte ens att han kunde laga så god mat. Vid 21:00 var vi inne i Örebro för att kolla på bio. Nu minns jag inte vad filmen heter men bra var den iallafall. Romantisk komedi, ashton kutcher var med.
När vi kom hem blev det massa massa mys.
Puss♥



Idag var sista dagen innan påsklovet, vilket är väääääldigt skönt! Måste dock plugga lite på lovet :l
Jag överraskade iallafall Ellen och Jonathan med varsitt påskägg, tyckte de förtjänade det, hihi.
 
Mina bilder kom idag, nu ska jag sätta mig och pyssla! JIHOO
Det blir en lugn fredag ikväll, ska väl kila iväg till ica och köpa något gottigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0