Andas in och andas ut, orkar jag så orkar du

 
 
Helgen har varit mysig. Den började i fredags då jag åkte in till Marieberg, mest för att ha något att göra. När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning för ett hårt pass på gymmet där mage och ben mördades. Fredagskvällen spenderades tillsammans med Emil. Vi åt grilladkyckling och grönsaker framför gladiatorerna. Lördagen började segt, men framåt eftermiddagen fick Hanna och jag för oss att baka bullar och strax därefter kom Emil tillbaka. Det blev en lugn och mysig kväll framför teven även denna kväll. Idag har vi haft besök av mormor och Harald för att fira Hanna som fyllde för några dagar sen.
 
Nu ska jag nog krypa ner i sängen och se en film. Föresten, ni bara måste lyssna på kents nya låt "ingen kunde röra oss" Den är så bra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0