När man är yngre vill man ha åldern, när man är äldre vill man ha elden

 
 
Förra veckan fick jag jobba tre pass. Första passet var i måndags i klass 5 och 6. Mitt andra pass var i fredags i klass 3, därifrån kommer de fina teckningarna. Pass 3 var i lördags då jag, som vanligt, var simtränare/idrottslärare. I söndags träffade jag Sara. Efter att ha ätit glass, fotat en massa och planerat födelsedagsfirande åkte vi hem och pärlade pärlplattor, svampar. Ett väldigt mysigt söndagsnöje.
 
 
Åhh, igår tog jag tåget 11:49 mot Linköping och klockan 14:00 var jag på plats efter att ha orienterat mig fram till Bengans skivbutik där min finaste Håkan skulle signera nya skivan. Efter tre timmars väntande ute i kyla och regn dök Håkan upp och signeringen satte igång. Efter att ha fått skivan signerad, kramat honom samt tagit kort tillsammans med honom letade jag på min kompis Johanna från Norrköping, som kom direkt från skolan. Vi ställde oss längst bak i den långa kön och sedan fick jag min andra autograf för dagen, på armen. När signeringen var slut tog vi en fika och pratade ikapp om allt och inget då vi inte träffats på ett år. 19:13 gick mitt tåg hem och klockan 21:00 var jag hemma. Lycklig. Glad. ÅHHH
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0