fin lördag!

 
Kom upp i tid igår. Var på Stoffes invigning av gym&cardio klockan 12, han har verkligen gjort det hur fint som helst! Hoppas han kan få ihop det så vi simmare fortfarande får ett pass i veckan hos honom. Träffade även Jossan och David där borta (som jag har saknat galet mycket) ååh. Igår blev jag dessutom artonhundra kronor fattigare då jag köpte jackan som jag pratade om igår. Men det är den värd, nu har jag en höst/vår jacka för flera år framåt!
 
Gick en promenad med Sara också här i Hallsberg. Vi gick på ställen jag inte ens visste fanns, väldigt fint, mysigt och trevligt. Träffar den tjejen alldeles för sällan, vilket är konstigt då hon är en av mina bästa.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0