Glädje och lycka. Bra helg med andra ord!




Har ägnat hela helgen åt simtävling i Kumla, Skomakardoppet. Har simmat otroligt bra och är alldeles stolt över mig själv. Såhär bra har jag inte simmat på ungefär tre år, trots all hårdträning jag simmade på den tiden. Åhhh, kan inte beskriva med ord glädjen och lyckan hur jag kände efter 100 bröstsim i lördags, såååå skönt att äntligen vara tillbaka på gamla (mina bästa) tider! Nu vet jag att jag kan och kommer förhoppningsvis simma ännu snabbare nästa tävling, längtar redan.

Måste även nämna att det var jättefint att träffa min gamla simtränare och alla gamla simvänner som bytte från vår klubb till Örebro för lite mer än ett år sedan. Har verkligen saknat er.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0