You are the reason I breathe. You're amazing.




Började dagen med galet jobbiga intervaller i Ekoparken följt av ett ekonomiprov som jag tydligen hade läst på i fel bok till... hur lyckas jag? Tur som så blev dagen bättre då vi fick reda på att vi varken hade matte eller svenska efter lunch. Köpte glass och spenderade istället två timmar ute i solen tillsammans med Julia och Ellen innan vi alla gick hem. Hur fint som helst. Årets första glass på pinne men även årets första solhäng utan jacka.

Nu är jag hur som helst hemma och har precis hoppat i myskläderna, tvättat bort sminket och stoppat i mig några godisbitar från helgen. Om en liten stund tänkte jag sätta mig med projektarbetet som jag förmodligen kommer få sitta hela kvällen med (tur att jag börjar halv ett imorgon) men först ett.. eller kanske två... avsnitt GG! Har jag tur hinner jag kanske klämma in en joggingrunda i eftermiddag eftersom att det inte är någon träning med Stoffe ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0