We don't sleep when the sun goes down. We don't waste no precious time.


Vill bara meddela att jag mår bra, det där med ryggen hade blivit hundra gånger bättre dagen därpå (igår) Kunde i stort sätt röra mig och träna som vanligt. Jag lät skolsyster ta en titt på ryggen, hon misstänkte att det var en blödning och inget allvarligare än så, som tur är. Dock kommer jag kanske bli både gul och blå trodde hon. Jaja, jag är glad att jag inte bröt nacken eller något sådant illa i alla fall!



Jag har inte bestämt mig än men, antingen ska jag snart till Kumla för att träna eller så ska jag in till Örebro och gå på föreläsning om Polishögskola. Det lutar lite åt föreläsningen faktiskt. Senare ikväll ska jag i alla fall på årsmöte med simklubben och efter det blir det matteplugg för hela slanten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0