Studentklänningen har kommit!




Min blivande studentklänning kom idag och såhär ser den ut! Den är väldigt simpel men ändå fin. Jag kände att jag inte ville lägga ner allt för mycket pengar på en studentklänning när det är så mycket annat som faktiskt också ska betalas innan studenten såsom skor, balbiljett, tid hos frissören, studentmössa etc. Så denna för endast 300 kr (kostade egentligen 500, men jag skaffade den på annat vis) passade min plånbok perfekt! Så girlsss, denna är paxad!

Nu ska jag fixa lite mellanmål innan jag ska börja skriva på min teckenspråksläxa som ska redovisas imorgon. Klockan fem kilar jag ner till simhallen och efter simträningen ska jag och Ida köra styrka/cirkelträning med Kanon i en timme, greeeat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0