Cause even the stars they burn, some even fall to the earth


Ida samt två kompisar till henne kom och våldgästade mig igår runt 21:30. Dom fick med sig mig och lillasyster till donken för lite skitsnack. Skönt att komma iväg och göra något spontant bara. När vi kom hem kom Viktor förbi en stund sen kröp jag och Hanna ner i min säng och slog på filmen the last song som vi båda somnade till.

I eftermiddag kanske jag åker in till Kumla och kollar på innebandy tillsammans med mammi och Tero bara för att jag inte har något bättre för mig men ikväll blir det i alla fall gladiatortittande hemma hos Jossan och David för min del. Just nu står syrran och rotar i min garderob. Verkar som hon tycker den är mer intressant än hennes egen... Ha en fin lördag!

Jag har påsklov nu föresten. Dock kommer jag behöva plugga en hel del, speciellt med projektarbetet som ska in 17 april! Gaaaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0