FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUSEN GÅNGER OM




Träffade dessa tokstollar, Ida & Kenan, igår innan simträningen. Länge sen vi umgicks allihopa och varje gång vi tar tiden till att träffas så snackar vi som tusan, antar att vi har mycket att ta ikapp om allt som händer i varandras liv. Förutom att prata så bakade vi tårta och spelade tv-spelet Buzz.

Idag fick jag vakna upp bredvid min prins tack vare att det är röd dag idag och han är ledig från jobbet! Dock är han i Pålsboda hos sin pappa nu och fixar med bilen medan jag sitter här och verkligen borde ta tag i plugget, vilket jag förmodligen kommer göra snart också. Jag börjar faktiskt känna stressen inom mig nu när lovet snart är slut, blööö.

Min vän Ellen hörde av sig igår på sms och frågade om vi skulle ta en myskväll idag och jag gjorde ett försök att svara med min hopplösa telefon, den är nämligen sönder för er som inte vet. Jag kan inte använda siffran 8 där bokstäverna t, u och v sitter och jag kan heller inte använda c-knappen som gör att jag kan sudda/ändra det jag skrivit, vilket gör det alldeles hopplöst att smsa... Jag kan heller inte höja volymen, den knappen är också sönder, så fan mig om jag råkar sänka volymen av någon anledning. Då kan jag snart inte prata i telefonen längre eftersom att jag då inte hör den jag pratar med. Dags att skaffa iphone? Ja!

Såhär löd mitt svar till Ellen igår:
"Jag måste lägga mig skaplig. Men ki kanske kan ses en li.en ss..nd :)"

Jag fick inget svar av henne så jag vet inte riktigt om hon förstod vad jag skrev och jag vet inte om vi ska ses idag, men det vore trevligt. Dock ska jag upp ganska tidigt imorgon för klockan 10:00 ska jag vara inne i Karlskoga och börja äventyret inne på Boda Borg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0