MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA




Färgat håret som ni kanske ser, är inte alls nöjd med resultatet. Jag tycker håret ser alldeles grå/brunaktigt ut. På hårfärgsförpackningen stod/visade det att det skulle bli ljusbrun men icke... Blöö. Hur som helst, jag har haft en väldigt lugn helg med tjejkväll, ananaspajbakning, dubbeldejt framför gladiatorerna på tv, kalasfirande för syrran och film.

Idag på idrotten åkte vi skridskor, jag måste ha sett ut som bambi... haha. Men det var riktigt kul, flera år sen jag åkte. Dock fick jag väldigt ont i fötterna efter skridskorna men det går nog snart över. Om ungefär en kvart ska jag och Hanna ut och springa sen ska jag ta tag i projektarbetet och samhällen, puss.




Kommentarer
Postat av: pappa

Du ser bra ut som vanligt gumman

2012-01-16 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0