BABY, YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE


Både första och andra skoldagen är avklarad nu, vilket har gått bra på alla fronter. Har lyckats komma upp ur sängen, komma i tid till första lektionerna, jag och Na-Na har äntligen fått flyt på sociologiuppsatsen, projektarbetet rullar på fint, A-kursen i filosofi är snart över och jag har hittills klarat mig undan sjukan som verkar gå på skolan just nu!

Igår efter skolan passade jag och min vän Julia på att åka in till Örebro för lite shopping då vi båda hade ledig tid mellan våra träningar. Jag köpte en ring, den ni ser på bilden (endast 20kr), men jag provade även ett par jeansshorts som jag ska köpa såfort jag får chansen. På bilden ser ni dessutom hur väl jag använder min "designstege". Ni vet, tanken är att kläderna ska hänga där istället för att ligga på golvet men jag har tydligen inte fattat hur man använder den ordentligt, skärpning.



Nu ska jag skriva på min religionsanalys sen blir det träning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0