HOLD ON TO THE FEELING AND DON'T LET IT GO




Beställde precis hem denna supersöta klänning! Har inte bestämt om jag ska ha den till studenten eller om det bara blir en söt sommarklänning än. Dock vet jag inte helt säkert om den är min än, för precis efter att jag hade betalat den och tänkte ta en sista titt på den innan jag hittar den i brevlådan, så var den slutsåld. Så jag hoppas att jag har turen att få denna sommarklänning så den inte går till någon annan som kanske klickade hem den samtidigt som mig. Jag har nämligen varit med om det tidigare, att jag beställer och betalar en vara på internet men att jag dagen efter får ett mail där det står att varan är slutsåld och att jag får pengarna tillbaka. Men, hoppas den blir min♥




Kommentarer
Postat av: pappap

Den blir fin gumman :) hoppas att du får den nu

2012-01-23 @ 19:32:12
Postat av: Mia

jag håller oxå "tummarna", den var ju toppenfin :O)

2012-01-23 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0